LATAA SÄHKÖLIITON OMA MOBIILISOVELLUS

8.2.2020

Sähköliiton oma mobiilisovellus on nyt ladattavissa AppStoresta tai Play-kaupasta. Sovelluksen ladattuasi sinulla on käytössäsi myös Sähköliiton mobiilijäsenkortti, joka on yksi osa sovellusta. Mitä kaikkea muuta sovellus sitten on? Sieltä löydät muun muassa jäsenedut, uutiset, vakuutustiedot ja tärkeitä yhteystietoja. Pääset näppärästi päivittämään myös omia tietojasi.

Sovellus on tarkoitettu vain Sähköliiton jäsenille, joten tarvitset kirjautumista varten jäsennumerosi sekä salasanan. Tunnukset ovat samat kuin kirjautuessasi Sähköliiton sivujen kautta jäsenen sähköiseen asiointiin. Jos et ole luonut tunnuksia, voit ensimmäisellä kerralla kirjautua jäsennumerollasi ja henkilötunnuksesi alkuosalla eli syntymäajallasi.

Sovelluksen keskeisiä toimintoja:

- Sähköinen jäsenkortti

- Yhteystiedot: luottamusmies, ammattiosasto, liitto ja työttömyyskassa

- Jäsentietojen tarkastelu ja päivitys

- Jäsenetujen selailu

- Jäsenvakuutuksen tiedot

- Sähköliiton uutisvirta

- Työehtosopimukset

- Uuden jäsenen liittäminen

- Jäsenmaksujen maksaminen (ei vielä käytössä)

- Sähköliiton tapahtumat (tulossa)