Järkäle 2022

21.8.2022

Järkäle-tapahtuma tulee taas!

Vuoden parhaimmat bileet järjestetään Lahdessa 17.9. Möysän Musaklubi Mössössä kello 18 alkaen.

Järkäle järjestetään jo kolmatta kertaa. Tapahtumassa kerrotaan ammattiliittojen toiminnasta, pohditaan ajankohtaisia työelämän asioita, pidetään hauskaa ja tutustutaan mielenkiintoisiin artisteihin. Tapahtuma on suunnattu alle 35-vuotiaille ammattiliittojen jäsenille, mutta olet tervetullut paikalle, vaikka jäsenyys olisi vasta mietintävaiheessa.

Tärkeän ay-asian lisäksi lavalla nähdään

• Negatiiviset Nuoret
  • Pastori Pike
  • Etta.

Ovet avataan lauantaina kello 18.00. Lipun hinta 20 euroa.

Lahden Sähköalantyöntekijät Ry korvaa alle 35- vuotiaille jäsenilleen lipun hinnan kuittia ja jäsenkorttia esittämällä.
Korvauksen voi hakea lähettämällä kopion kuitista ja jäsenkortista sekä tilinumeron osaston sähköpostiin viisysi@outlook.com.

Järkäle 2022 -pääsylipun voit ostaa ennakkoon Tiketistä tämän linkin kautta.

Voit ostaa lipun myös maksamalla 20 euroa MobilePayllä numeroon 15221. Kirjoita viestikenttään nimesi ja sähköpostiosoitteesi. Saat pääsylipun sähköpostiisi 4 päivän sisällä.

Lippuja voi ostaa myös ovelta, mikäli niitä on siinä vaiheessa vielä jäljellä.

Mikäli sinulla tulee kysymyksiä lipunostoon liittyen, laita mailia osoitteeseen moysa@moysa.fi tai WhatsApp-numeroon 044 260 4821.

Järkäle-tapahtuman järjestäjinä ovat useat Lahden alueen ammattiosastot sekä ammattiliitot ja niiden aluetoimistot.